
cpmallorca 30/05/2026 - 13:40:17 | ![]() ![]() |

Coalició per Mallorca Artà fa una crida a construir “entre tots” el futur del municipi en un vermut obert al poble
La formació començar a recollir propostes de cara al projecte municipal de 2027 per governar el municipi
Coalició per Mallorca Artà ha celebrat un vermut obert al municipi amb l’objectiu de donar a conèixer el projecte polític de la formació i començar a recollir inquietuds, idees i propostes de la ciutadania. Durant l’acte, els assistents han pogut participar mitjançant una enquesta anònima sobre qüestions com habitatge, mobilitat, seguretat, cultura, joventut o identitat de poble.
El coordinador del Consell Local de Coalició per Mallorca Artà, Ignasi Bosch, ha assegurat que “volem que el projecte que presentarem no sigui només nostre, sinó construït entre tots, amb les idees, preocupacions i propostes de la gent”. Bosch també ha destacat que “escoltar de veres també vol dir prendre nota, ordenar idees i començar a transformar-les en feina i compromís”.
Per la seva banda, la cocoordinadora local, Cati Gili, ha afirmat que “qui millor per saber les necessitats i mancances que té un poble que els seus propis habitants” i ha defensat la necessitat d’implicar-se per “evitar que un dia haguem de dir que Artà i la Colònia han perdut la seva identitat, seguretat, infraestructures i habitatge”. Gili també ha animat els assistents a participar activament perquè “al sofà de casa no arreglarem res”.
Coalició per Mallorca Artà ha remarcat que aquest acte és només el punt de partida d’un projecte que vol créixer des de la proximitat, la participació i la defensa de la llengua, la cultura, el territori i la qualitat de vida del municipi. I amb l’objectiu de guanyar les pròximes eleccions.


- Exposición en S'Agrícola Manacor a cargo de la pintora Ana Perello, será la inauguración el viernes día 2 de octubre de 2026 a partir de las 20.00 horas. Se titula “Entre dos aguas”
- Reencuentro de locura en Son Moix (8-3)
- Gran participación en la jornada a favor de la movilidad sostenible organizada por el Consell de Mallorca
- Opinión: ¿Está Europa a las puertas de una guerra con Rusia?. Por Zuky. “El deterioro de las relaciones entre ambas potencias es absoluto y profundo. Ponen a prueba la verdadera solidez de la OTAN”
- L’Ajuntament ha presentat la temporada 2026-2027 del Teatre i l’Auditori de Manacor, incorpora nous abonaments amb descomptes de fins al 50%, espais de referència per a les arts escèniques i la música
- Comienza en Cala Bona la Fiesta del Turista de Cala Millor (Sant Llorenç y Son Servera) desde el 19 de septiembre hasta el 3 de octubre, pasacalles, flamenco, ball de bot, desgustación, feria producto local, fuegos artificiales
- Las Baleares cuentan con 7.609 donantes de médula ósea, han pasado de 44 en 2023 a 545 en 2025. La donación es voluntaria y altruista. Se rige por el principio de solidaridad internacional
- El Hipódromo de Son Pardo afronta la temporada de otoño con algunas de las citas más destacadas del calendario de trote
- El PP de Baleares exige a AENA que explique el descontrol en los aeropuertos de las islas
- La Orquestra Simfònica Illes Balears pone el punto final a la programación de la Diada de Mallorca con un concierto en el Teatre Principal












































