Assemblea Sobiranista de Mallorca
Ahir dimecres va tenir lloc la primera reunió del nou secretariat sorgit de l’assemblea del passat divendres, i es va nomenar Margalida Miquel com a presidenta de l’entitat.
Teatre
El certamen, que es durà a terme entre el 14 i el 20 de maig, portarà a l’illa un total de 20 espectacles
Cuatro días dedicados al jazz
Música, cine y coloquios entre el 27 y el 30 de abril.
Delegación del Gobierno
La delegada del Gobierno Maria Salom ha inaugurado esta mañana las Jornadas de formación sobre ‘Terrorismo yihadista’ que organiza la International Police Association de Baleares.
Capdepera
Diumenge a les 12h es fa el lliurament dels premis Ploma de Ferro 2018, el concurs de narrativa breu enguany arriba al seu 25 aniversari.
ADICAE
Acuden, agrupados en ADICAE, a la Junta de Accionistas para advertir a Oliu de que su actuación pone en riesgo al Sabadell a todos los niveles.
EUIB
El passat 22 de setembre del 2017 el degà de la Facultat de Filosofia i Lletres, Miquel Deyà, va retirar una estelada després de l’acte de suport al referèndum català.
Página 1 de 1876
Reciente
Visto
Comentado
enquesta

¿Cree usted que las nuevas torres de la línea de Alta Tensión que irán de Manacor hasta Artà, Cala Millor y Cala Mesquida en el Llevant deben ir soterradas, e instalarse como antes aéreas que se vea la estructura de hierro y marca el proyecto?.

Quiero que vayan soterradas sin impacto alguno.
Quiero que vayan aéreas como marca el proyecto.
Soterradas son más caras, según posibilidades.
Aéreas son muy altas y se ven mucho impactan.